Monday, August 19, 2013

diari hari ni

aku dah x tau nak kata apa.

aku belum ikut apa yang aku plan nak buat. aku mula syak sesuatu.

adakah semua ni disebabkan succubus?



apa pun, aku kena cuba kuat semangat. life must go on.


bole ke aku percayakan dia?


keadaan syarikat macam dah x stabil. aku dah mula syak sesuatu.


patut x aku mula cari kerja syarikat lain? tapi...aku x akan mudah selesa macam ni dah.



bila aku bole ada duit lebih nak buat something? aku nak explode, tapi entah bila keadaan tu sesuai.

adakah selama ni mak aku punya sikap, nampak sangat dah.


aku dah terjerat dengan perangkap mak aku.




aku dah terjerat dengan banyak hutang. rasa macam, hilang kebebasan kat dunia ni.


camne sekarang ni? satu-satu caranya nak settle masalah keperluan ialah jadi kaya.


aku tau camne nak kaya. tapi, aku x buat pun.



aku kena cari tujuan nak jadi kaya. setakat pasal nak settle hutang? main seks?


kena ada something yang paksa aku. hmmm. apa dia ek.



aku masih terlalu letih dan penat. x bole nak stop main game.


aku x cukup rehat sebenarnya.

aku memang x suka la nak ada kereta. leceh. asyik nak kena hidupkan hari-hari.


kalau ada rumah sendiri, ngan kereta baru, xde masalah nak biar lelama. ada banyak duit nanti, xde masalah nak bayar parking bebanyak.



masalahnya. haih. kaya je la penyelesaiannya.

No comments: