Tuesday, July 26, 2016

Diary Of Today


Aku x rugi apa-apa. Aku ada diri aku. Diri aku jauh lagi bernilai dari dia, orang lain, n benda lain.

Aku sekarang sudah dewasa. Sudah merasakan hampir segala jenis kepahitan hidup.

Aku masih muda. Masih hensem n sihat :)

Kembali menjadi diriku seperti biasa. Solat 5 waktu. Exercise tiap hari. Gembira dan menangis tiap hari. Hidup sungguh diriku :)

Biarlah tiada jodoh. Kebahagiaan adalah pasti di syurga sana.

Tidak perlu aku kejar apa-apa. Tidak perlu aku risaukan apa-apa.

Tuhan dah berikan aku rezeki, sampai aku dah x tau nak buat apa ngan bebanyak rezeki tu.

Tuhan dah berikan aku keselesaan yang teramat. Tuhan memang sayang aku :) alhamdulillah

Sikit-sikit, lama-lama, akan kurus semula badan aku :) Makin membentuk otot-ototku :)

Dari seluar saiz 36, turun ke 31. Dari berat badan 92 kg, turun ke 78 kg.

Tiap waktu, aku gembira bertemu dengan orang-orang yang soleh, yang diredhai Allah, di masjid-masjid itu :) aku suka melihat cerahnya muka mereka :)

Alhamdulillah, kucing comel kesayanganku, Minnie masih di sisi ku :)

Tiada yang kekal, kecuali Tuhan Yang Maha Kekal.

No comments: