Tuesday, August 2, 2016

Diary Of Today

Well, talking bout my ex. Bagi aku, dia la pompuan paling rugi di dunia, sebab x hargai aku :) Aku la satu-satunya yang telah memberi cinta sepenuh hati n ikhlas. Sangat setia dan maafkan dia walau apa pun yang dia telah buat. Sangat percayakan dia. Dan sanggup berikan dia apa sahaja selagi mampu. Dan sentiasa risaukan dia, dan sangat ambil berat tentang dia.

Well, that's over. No more open heart. I won't regret this. I did my best giving the best love I can to her.

Sekurang-kurangnya aku dah pernah cintakan seseorang itu gila-gila :p One of the best thing i did for my life.

Siapa la isteri aku yang sangat bernasib baik itu ya? Akan aku berikan cinta ni padanya :)


Now I should continue doing things I wanna do for my life.

Lepas siapkan kerja, gi bersih n kemas rumah, n siapkan social network terbaru ni. I must finish this as my best piece of work :D

No comments: