Sunday, July 10, 2011

Day Seven : 10 Important People



Hmmm. Makin personal la day to day punya tajuk. Amoi. X boleh kasi general ka? Day eight nine ten lagi personal woooo. :O

Okay.. ten important people? Hmmmm. Jenis orang je la. X nak direct kepada nama orang. It's too personal.

1 - pendengar. Well, tempat aku kongsi masalah atau pendapat. I need it. :3

2 - pembelanja. Aku nak save duit. Belanja la aku makan sushi yogurt setiap hari. :D

3 - pelawak. Aku nak lawak spontan. Buat aku gelak sampai jatuh dari kerusi ea. Errr. Sampai susah nak nafas pun okay je. haha. :P

4 - penyayang. Aku suka orang sayang aku. Auwww. :P

5 - sama hobi. Well, baru la best nak kongsi kan. Hoho.

6 - seksi girl. Uiiih. Kalau xde awek amoi seksi, rasa macam x lengkap je dunia ni.

7 - tabah gaban. Orang yang tabah gila gaban ni, memang aku selalu nak tengok-tengok. Nak ikut kalau boleh. Nak berjaya. :D

8 - blogger. Bosan la kalau xde blogger post terus menerus. At least something for me to read. Blog lagi unik daripada majalah televisyen surat khabar semua tu.

9 - gf tercinta. Muah. Muuaaah. ops.

10 - otak perpustakaan. Maksudnya, bila aku x tau lagu ni sape nyanyi, dia boleh jawab. Apa kes roadblock satu KL, dia boleh jawab. Nama wartawan cun gila tu, dia boleh jawab. Senang citer, dia tau bebanyak gila ar benda yang aku langsung x tau.

3 comments:

shaerin syazwan said...

hehe .
nice one .
yeah , u're right . bila naik kne listkan people , we better dont sbb bukan shje personal but its sensitive issues too .
nice job for twist the subject .

like ur style =)

gr@wn said...

thanks. ^^

kindergartenlibrary said...

10 tu saya setuju !!