Saturday, February 5, 2011

Hari Sabtu, Aku Mulakan




Okay. Cuti nak habis. Dah nak midsem dan ada beberapa assignment. Dah x patut aku kuat main lagi dah. Kena fokus.

Bila dah kuat sangat main game, aku x terlayan awek aku sangat. Terus awek aku x nak layan aku lagi dah. Kecewanya. :(

Haih. Sakitnya hati. Aku fokus pada study dulu sekarang. Dah saat genting sedikit.

Mak aku add facebook aku beberapa hari lalu. Terus dia call memarah aku pasal letak nama betul, family relationship, gambar semua tu. Mak suruh padam demi keselamatan.

Mak marah bila tengok family relationship aku dan gambar-gambar aku dengan 'family'. Mak marah kata aku x fikirkan soal perasaan dia dengan familynya. So what??? Thingking about urself??? Memang kecewa betul aku.

Dah kecewa dengan awek, kecewa dengan family lak. Haih. Kenapa la aku selalu rasa sangat terdorong untuk bersendirian. Mungkin itu la yang terbaik bagi aku.

Aku pun luah kat member-member dalam game fiesta tu. Diorang pun share dengan aku. 'Just move on'. Thanks guys. I will move on.

BIla fikir-fikir balik, semalam makan roti RM1.30 je. Mak aih. Sampai sekarang masih x makan. Belum terasa lapar. Mungkin sebab tengah sangat kecewa. Haih.


(having disappointed mood..)

:(

3 comments:

fareeza mukhris said...

chill bro
:)
perempuan memang sensitif sikit part2 mcm tu
haha

gr@wn said...

thank u fareeza. However, aku harap pompuan faham yang, mungkin, kebanyakan lelaki memang sangat kemaruk main game. Bukannya rokok ke, amik dadah ke, date pompuan lain ke apa. Main game je kot.

Sharinginfoz said...

selamat berexam