Saturday, August 20, 2011

Mampu Terima Realiti?




Okay. Mampukah korang terima kejadian realiti yang korang rasa mustahil boleh berlaku, iaitu impian korang jadi kenyataan, atau lebih hebat daripada apa yang korang impikan.

Tadi masa aku lepak makan sahur di McD dengan member dan abang-abang aku, aku selalu je usha tengok awek sebelah meja. Lawa gila. Memang cantik sesangat awek tu. Terpesona gila aku tengok.

Kalau la aku dapat awek tu, fuh....bestnya. Sekali, masa aku tengah syok tengok dia, tetiba dia tentang mata aku. Kenyit mata kat aku, dengan senyum manjanya. Dia angkat tangan dia kat telinga dia, tunjuk signal, nak minta nombor.

Aku masa tu terkejut sangat. Nak kata tengah mimpi, x jugak. Aku terus pandang tempat lain, konon-konon tengah dengar member berbual konon. Aku masa tu x dapat terima hakikat langsung. Terkejut sesangat. Gila ar.

Lepas aku fikir-fikir balik, xpe la. Aku nak setia kat gf aku je. Tapi, buat masa ni, memang aku nak fokus kat duit je. X nak fokus pasal pomuan sangat dah. Setakat cuci mata xpe la kan. Main borak-borak manja pun cukup dah, setakat nak seronokkan hati.

Fuhh....memang penat betul tadi. Baru mula amek lesen motor. Tengok je motor kawasaki, pergh. Teringin betul nak bawa main pusing-pusing. Best gila tengok motor besar tu, dengan tayar besar dia. Layan gila. :D

Tapi kan, daripada aku beli motor kawasaki, baik aku beli kereta. Lepas ada rumah dan perabot semua tu, baru la aku fikir pasal kawasaki la, porsche ke, ferrari semua tu. Lambo ghini pun nak rasa. Fuhhhh......bestnya. :D

Aku nak jadi kaya. heheheee :D

No comments: