Friday, November 11, 2011

10 Things I wanna Talk Bout Harry Potter Movie

Okay. I'm sooo tired with proposal thing. I wanna relax with playing blog post.

I just finished watching all Harry Potter movies few days ago.

1. I like Hermione. She's soo pretty. She's even smart and very considerable with friends. I like it. :)

2. I want that invinsible cloak. I wanna use it to watch movies or 'movies' for free. :P

3. I wonder with Voldmorte. Doesn't he feel boring when gain all the power? The desire will never end. Better just play with girls around u. So wasting of time chasing harry potter. At last you die just like that. Banyak rugi wooo.

4. I hate the elves and goblin. Tengok je muka diorang, aku rasa menyampah. Macam nak buat main bola je. Ops. :T

5. Cara attack guna wand tu. Keluar cahaya camtu je? Sepanjang cerita Harry Potter, bila attack je, 'Abra Kadabra'. Itu je? Keluar cahaya camtu je? Cuba la buat kelainan sikit. Jenis api ke, kayu ke, air ke, macam cerita naruto tu. Hah. Baru la menarik skit bila lelawan nanti. Macam bosan la cahaya gitu-gitu je.

6. Aku x faham. Kenapa Voldmorte x bunuh harry potter masa dia baby? Lepas bunuh mak dia, tinggal dia camtu je. Bila dah mati, tetiba kata nak bunuh harry potter. Xde kaitan pun dengan dia. Bengong. Cerita ni silap logik skit ar.

7. Okay. Untuk melemahkan Voldmorte, semua barang yang mengandungi coarx mesti dimusnahkan. Macam mana coarx tu terhasil pada mulanya? Coarx tu tersebar kat bebarang antik, ular Voldmorte dan Harry Potter. Peliknya. X jelas langsung.

8. Aku nak gak belajar kat sekolah magik tu. Nak belajar magik. Tapi jangan la halang aku guna magik kat luar kawasan magik. X best la.

9. Okay. Memula aku tengok, Dumbledore dah mati. Voldmorte siap ambil 'the elder wand' dari dumbledore kat kubur dia. Memang sah dumbledore dah mati. Tetiba je last sekali dalam citer harry potter, dumbledore masih hidup dan tengah kena gari oleh voldmorte. Amende ni? Cerita ni buat silap ke apa? X faham aku.

10. Apa pun, aku suka jalan cerita Harry Potter ni. Best. Watak yang sama sejak diorang kecil sampai dah dewasa. Rasa macam kawan lama je diorang ni.

Bila Hermione nak datang kat aku ni. Hermione, come on. Come and sleep with me. :P

No comments: