Saturday, June 23, 2012

habis grad?


aku tengah bosan sebenarnya ni. Exam 27hb, minggu depan. Lambat lagi.

Tapi tu ar. Bulan depan je mula praktikal . Aku takut bosan ar.

Life bila grad. haih. macam bosan je bila aku fikir balik.



Bila aku jenguk blog sorang member lama, hmm. Dia list apa dia nak buat lepas grad nanti. Cam best. aku nak list gak ar. harap-harap best.


1. hmmmmm. Nak rumah dengan facility yang best melebest. Sampai puas. Biar ada tv 40 inci, sofa, katil besar, etc.

2. Nak beli kereta . Antara saga atau pesona. Nak compare and contrast nanti.

3. Kalau boleh, nak kahwin sebelum sambung master. Haih. Ntah la.

4. Bila dah ada ekstra duit je, kalau ada member, lancong-lancong je la. Hmmm.


Takut forever alone ar. Grad nanti kawan semua jejauh. Tapi itu ar. Sama je kot. Aku kan lone ranger.



Wonder what's interesting anymore.



Rasa sedih ada gak. Tapi seriously, aku dah bosan nak belajar. Dah bosan duk universiti ni.

Aku tengah mencari-cari apa yang best sekarang ni. Rasa meaningless.

2 comments:

fadh leyanie said...

best apa plan ko lepas grad,kalau ak macam2 nak buat. bg ak 27hb tu dah dekat.haha all the best.

gr@wn said...

thanks fadh :D