Sunday, March 27, 2011

diari 27 Mac 2011


Dah tengah bela hamster. Busuk la. X suka. Anyway, best gak tengok-tengok diorang masa bosan. Tengah bela dua hamster, satu jantan, satu betina. Jantan aku namakan Bubu. Betina aku namakan Mimi.

Mimi kuat makan. Bubu kuat lari. Diorang x suka aku raba kepala diorang. Raba-raba badan je okay. Setiap kali aku nak sentuh Mimi, mesti Mimi nak gigit jari aku satu kali. Comel je. ^^

Sampai sekarang masih x dapat siapkan satu assignment ni. Dah tiga hari buat, masih x dapat-dapat. X faham la. Haih. Nampaknya, buat je la. Salah betul tu, x tau. Baik tanya lecturer terus lepas submit nanti. Harap dia ada masa.

Kesian tunang aku. X tentu pasal ada orang cari gaduh dengan dia. Harap semuanya settle. Sakit kepala aku nak fikir. Hmmm.

Minggu depan ada festival seni. Sampai sabtu, kena hadir raptai dan event. Fuh. Masa untuk berpenat lelah.

Nampaknya, aku masih jenis yang tidur lewat pagi. Haih. Xpe la.

Goodnight my bloggy. :>

No comments: