Wednesday, March 30, 2011

diari 30 Mac 2011



Bila aku jenguk je semalam, Bubu dan Mimi berdiri sambil mulut terbuka macam gambar atas tu. Comel je. Macam anak-anak aku lak. Mimi dah x gigit.

Pada asalnya aku sangka Bubu x kuat makan. Rupanya Bubu jenis yang segan sikit. Aku kena tabur makanan kat tepi dia, baru dia makan. Mimi lak, dia selamba je panjat tangan aku dan amik makanan kat tapak tangan aku.

Mimi simpan banyak makanan dalam mulut, kembungkan mulut sampai hampir separuh daripada badan saiz ruang mulut tu. Aku suka tengok Mimi camtu. Macam gemuk. Aku suka tengok Mimi dan Bubu gemuk. Sekarang masih normal. Cepat la gemuk. Comel. ^^

Tunang aku demam la semalam. Dia nak cakap pun suara dia macam menangis. Kesiannya. Tapi nak buat camne kan. Hanya mampu doa supaya cepat sembuh.

Bebaru ni aku sangat kuat makan. Stres study kot.Hmmm. Petang ni ada lab test. Jumaat ni lak ada test bioinformatik. Lagi x sampai dua minggu, final exam aku dah mula. Harap semuanya smooth and steady.

Study~!!! > o <

No comments: