Friday, May 7, 2010

Tag & DarknEss



PeTang tadi hUjan lebat. Aku yAng x cUkup tidur, bAru lepas sAmpai dari inTervierw kErja kaT Cheras tadi, terUs terLantar ke aTas katiL dan tidur, dengAn penUh lena.

Bangun-bangUn je, dah pukuL 11.00pm lebih. Aku rAsa sangaT lapar. Aku pun bersiap dan nak pergi makAn. Baru je sampAi lift, lift dah bUkak. BuT.....lampu tu xde. LifT tu aku masUk je. Aku seorAng je daLam tu. PasTu tekAn saTu cepaT-cepaT sebeLum pinTu lift tu tuTup. Mak aih. Memang geLap sangaT daLam lift x berLampu tu. Kenapa ntah xde lampu. Pastu...pap, pap, pap.... ada air meniTis dari aTas lifT. Rupanya ada air bOcor daLam lifT. Sampai lampu pUn dah rOsak. Aku yang dari tingkaT 13 muLa-muLa berhenTi kaT tingkaT 9, pinTu tu bUkak lambaT sangaT. Dah la aku seorAng kaT daLam tu. Lepas 10 saaT, bAru terbUkak dengan sangaT perLahan. Xde orAng pUn yAng nAk masUk lifT. Ada bUdak main-mAin koT tekan lifT. Pastu pinTu lift pUn tuTup dengAn lambaT. GeLap je aku sorAng-sorAng daLam tu. X nampAk apa-apa pUn seLain lampu merAh pada buTang nOmbor 1 lift tu. Terasa nAik betuL buLu rOma ni tadi. Dah la lifT tu sangaT berkaraT sampAi bAu macAm darah. Biasa la. Besi karaT ngan darah bAu kan sama sebAb kandUngan bEsi dia.

Ting! Akhirnya sampai gAk ke tingkaT saTu. Lepas sepuLuh saaT bAru terbUkak. Orang yAng dah tUnggu kaT luar semUa tanya aku, lifT ni okAy x? Hahahaha. Mana dia x takuT. LifT tu xde lampu dah. Dah bOcor banyAk air kaT lanTai. Pergh. Lepas ni aku akAn gUna lagi lifT tu. Dah 1.30 pagi ni. Ish. SeLamba je ar. Hahaha~~~~ :)

Tadi mAin bAca-bAca bLog. Kat bLog yAna lak, aku kEna tag. So, aku pun campUr la sekaLi kaT sini. Main tag-tag. Em... ini dah kaLi kEdua.




1) Adakah anda rasa anda hot?
Ha'Ah. Asyik jAdi fokUs maTa awEk je mAsa kaT KTM LRT. Susah betuL.

2) Upload wallpaper/desktop PC yang anda guna sekarang
Hahaha. Hitam je backgroUnd dia.

3) Cerita pasal gambar
NanTi aku nAk imprOve beLajar adObe phoToshop.

4) Bila kali terakhir anda makan pizza?
x ingaT la. Tapi mAsa tu aku enjOy sekaLi dengAn Shahir and the Athirah sisTers, AKA
ASIS. Hahah.

5) Lagu terakhir anda dengar?
Lagu gAme Treasure IsLe kaT fAcebOok tu.


6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Ber'facebOok'.

7) Selain nama sendiri,anda dipanggil nama apa?
Jo, masTer jo

8) Tag lagi 8 orang
i- shAhir
ii- athirAh 1
iii- athirAh 2
iv- azhAm dion
v- rosLinda
vi- din
vii- yAni
viii- farid

9) Siapakah Num 1 kepada anda?
pengkianaT koLej Utopia Osaka. Ops. Hahaha.

10) Katakan sesuatu tentang orang Num 5
x berApa campUr sangaT dah.

11) Num 3 ada hubungan dengan siapa?
dengAn cybOrg nOmbor 2. Haha.

12) Bagaimana pula Num 4?
o. Dia masih sihaT dengAn CeLine Dion dia, kaLau x saLah. Hahaha. :)

13) Pesanan buat orang Num 6
Din din din din, mOga kiTa bersUa lagi di tandas Utopia Osaka ya~~ :b

14) Kata kata cinta untuk orang Num 2
Ish. Apa la soaLan ni. Semoga sihaT dengAn mak kamu kaT sana ya~~ :)

15) Adakah Num 7 dan 8 punya persamaan?
yUp. X berApa campUr sangaT dah dengAn diorAng.

16) Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang tag anda
Hahaha. KenaL meLaLui gAme fAcebook. PasTu, tiba-tiba besT lak nak kAwan dengAn dia. BuaT mAsa ni serOnok je. Dia memAng besT~~ :)

17) Persamaan antara lembu dan kambing
Aku sUka. Jarang-jarAng dapaT tengOk.

18) Perasaan anda buat tag ini
eMm.. at leasT someThing to do la.

19) Adakah anda tahu si Rizamn tu sengal?
xde mEmber pUn yAng bernAma rizAmn.

20) Gay or less?
Kata orAng, jaLan yAng 'lurus'. Hahaha.

5 comments:

Shahir Naim said...

shit.. aku kena... ahahahahaha

ika yunos said...

seram je weyh cite ko...nasib tak de cik pon yg teman dlm lift tu

gr@wn said...

lamu lifT masih rOsak. Masih geLap.

walker said...

spe athirah 1? spe athirah 2?

gr@wn said...

hAhahahahaha. Athirah 1 iaLah yAng lagi rendAh.