Friday, April 29, 2011

Baldi Musykil

Okay. Lepas masak dan makan, aku pun gi la besen nak cuci mangkuk-mangkuk ni kan. Kat besen tu dah ada baldi orang. Aku pun angkat la letak tepi sebab nak guna besen tu.

Lepas basuh, aku terpandang kat baldi tu. Baldi tu buat aku termenung kejap. Aku pun gi amik gambar dan upload.



Bila tengok je baldi ni, aku rasa sangat musykil. Sini blok lelaki okay. Aku pun fikir beberapa kemungkinan bila tengok baldi ni.

Pertama - Kakak punya baldi. Atau pun adik pompuan punya baldi. Dia pun guna la untuk basuh baju kan. Atau..

Kedua - Pinjam member pompuan punya baldi. Hmmm...ada ke laki pompuan kawan cenggitu? Musykil. =.=

Ketiga - Tertukar baldi kat dobi. Disebabkan baldi sama biru. Dia pun terlepas pandang. Balik bilik je baru sedar, "eh eh, salah baldi lak". Ataupun lepas seminggu baru sedar. Tapi takkan la dia nak guna dobi kalau nak basuh guna tangan kan? Musykil. Musykil. =.=

Keempat - Terjumpa baldi tu kat tepi longkang. Atau memana. Mungkin ada pompuan tertinggal baldi tu kat luar. Pastu ada pompuan lain main bola sepak sampai baldi tu masuk kawasan lelaki. Lelaki bertuah ni pun ambil dan hargai keemasan yang ada. (em....entah la)

Kelima - Mungkin dia curi. Dia minat gila kat sorang pompuan ni. Bila ada peluang je, dia cepat-cepat curi baldi tu senyap-senyap. Sampai je bilik, fuh betapa gembiranya dia dapat baldi wanita idaman dia. Hari-hari tidur pun peluk baldi tu. Basuh baju dengan baldi tu, makan nasi dengan baldi tu, bangun setiap pagi je cium baldi tu. (euwwww....) =.=

Keenam - Mungkin dia sengaja tulis nama pompuan tu kat baldi tu. Disebabkan dia sayang gila-gila kat awek dia, dia pun tulis la nama kat baldi dia. Supaya hilang letih bila tengok nama dia kat baldi tu bila basuh baju. (peliknya. Tapi sweet gak) >.<

Ketujuh - Ada pompuan menyamar jadi laki dan tinggal di blok laki. Pergh. Sapekah gerangan halnya?

Pada pendapat korang ar, yang mana ek...ke ada pendapat lain?

No comments: