Tuesday, April 26, 2011

Pendidikan Seks




Semasa kerajaan nak lancarkan pendidikan seks untuk kesedaran pelajar, aku macam antara setuju dan x setuju. X tau nak kata apa.

Tadi masa teringat balik zaman sekolah aku dulu-dulu, aku terus sedar. Pendidikan seks tu sememangnya x patut. Sangat x patut.

Masa aku masih kecil sekolah rendah dulu, aku x kenal seks. Aku sangka pompuan laki semua sama je. Semua ada konek. Cuma pompuan punya tetek lagi bulat, pompuan punya suara lagi lembut. Pompuan bersifat lagi lemah lembut. Itu je yang aku tau.

Sampai la aku darjah lima. Aku mula dengar sekolah larang peredaran CD lucah. Aku x tau pun CD tu apa, lucah tu apa. Bila tanya kawan-kawan, DIORANG PUN X TAU OKAY. Yang pernah nampak CD tu lak, diorang pun x tau apa itu lucah. Yang diorang tau, ada gambar laki pompuan bogel kat CD tu.

Lepas tu, kenal dari bahasa kasar. Bila gaduh kan, orang selalu guna bodoh, bangang, sial, bahalul, babi, bla bla bla. Sampai la ada orang guna 'pantat' sebagai bahasa kasar. Aku memang x tau amende pantat tu kan.

Aku pun tanya la kat kawan sorang ni. Pantat tu amende. Tanya budak baik memang diorang pun x tau. Aku pun tanya la budak yang memang selalu ditangkap guru disiplin sekolah.

Dia kata pantat tu tempat masuk. Aku pun x faham langsung. Amende yang masuk? Dia kata, pompuan punya tu ar. Bawah tu. Tempat kencing. Aku masa tu kan x tau apa-apa. Aku pun debate ngan dia, kata kepala otak dia pompuan xde kote. Susah ar hidup kan.

Gaduh gaduh gaduh lagi, dia pun kata x tau kenapa. Mungkin sebab sunat masa lahir. Aku pun fikir, kesian gila pompuan. Kena sunat sampai tinggal lubang je??? Aku dan dia pun turut rasa simpati dengan pompuan. Patut la suara jadi lembut gitu ek. Sebab dah hilang konek. Bengong betul.

Aku pun tanya lak kakak dia. Kakak dia pun x tau camne dia punya sebelum sunat sebab dia terus sunat masa lahir. Tapi memang pompuan punya berlubang. Aku pun tanya balik, "pasti ke? Mana la tau kau sorang je kena sunat sampai berlubang. Pompuan-pompuan lain mesti ada konek."

Dia pun jawab balik, "entah la. X pernah tengok orang lain punya. But if u wanna see mine, u have to do it with me."

Aku : "Do? Do what?"

Dia : "Do. Do. U know, do. Do with me."

Aku : "Do what? Apa dia? Nak buat apa?"

Dia : "Buat tu la. Nak x?"

Aku : "Amende lak tu? Tak boleh terang ke?"

Dia : "Tak boleh. Tapi kalau nak tengok aku punya, u have to do it with me."

Aku masa tu naik menyiarap. Malas nak layan dia terus. Aku masa tu memang x tau apa-apa. Bila aku fikir balik sekarang, ruginya. Lawa gila kot dia tu.

Sampai la tingkatan tiga camtu. Aku selalu pelik setiap kali waktu rehat kat sekolah. Ramai member-member aku duduk kat tangga, tengok tetek setiap pompuan yang lalu. Kalau ada tetek besar je, semua fokus gila. Aku memang x paham langsung. Amende la diorang ni. Apa la sangat tetek tu. (sekarang baru aku tau. Pengaruh cerita lucah semua tu)

Masa tingkatan tiga gak la keluar lak term baru. Macam biasa la, selalu je bosan-bosan sebab cikgu xde. Aku pun berbual la dengan sorang kawan ni. Sabtu Ahad masa lapang biasanya apa. Kata dia bosan gak. Tidur la. Dengar radio la. Lagu la. Tapi yang bestnya bila xde orang kat rumah, sebab boleh 'melancap' lelama dalam toilet.

Aku masa tu blur gila. X tau amende melancap tu. Kata dia, 'alah kau ni. Yang gosok-gosok tu la". Aku pun tanya la, gosok apa? Kata dia, "konek tu hah. Sampai keluar. Best gila tau masa pancut".

Aku pun naik pelik. Best ke main gosok-gosok? Aku pun tanya la dia belajar dari mana. Dia kata, dengar citer cara buat tu dari kawan.

Aku pun tanya la lagi satu soalan yang aku blur gak. Sampai 'pancut'? Pancut tu amende kan? Dia kata, air mani. Aku pun pelik air mani tu apa. Dia kata yang putih-putih tu. Air tu sangat melikat. Dia pun suruh aku cuba lancap sendiri kalau nak tau sangat. Aku memang buat bodoh je. Benda-benda pelik ni kerja orang gila je bagi aku.

Masa tingkatan empat, masa tengah aku mandi, aku teringat balik pasal lancap yang aku bualkan dengan aku tu. Aku pun cuba la sendiri gosok-gosok. Baru gosok sikit je dah XXXXXXXXX. Gila ar. Tembakan lagi jauh daripada kencing kot. X terkawal aku. Merata-rata, habis siling cermin semua kena. Terpaksa la aku cuci tandas terus. Rasanya sangat..omg. Laki je la tau.

Masa dah beli buku rujukan sains SPM, aku pun overview la keseluruhan isi buku tu. Tengok gambar je. Pastu ada pasal kemaluan laki dan pompuan. Dari situ la baru aku tau yang pompuan punya memang berlubang. Tapi aku tengok gambar tu lukisan je. Entah yang betul camne rupanya. Aku pun mula la misi mencari CD lucah.

Pergi kedai CD, ada je jual. Aku pun beli satu. Balik rumah dan tengok bebetul. Dari situ la aku baru mula terpengaruh minat seks.

Aku masa nak SPM baru tau okay. Kerajaan boleh lak nak didik budak sekolah tentang seks. Memang x patut.

Berdasarkan pengalaman aku, aku x akan gatal mata tengok tetek pompuan, punggung pompuan, x akan kenal nafsu seks semua tu, kalau aku x pernah tengok CD lucah, x pernah tau cara melancap semua.

Dalam alquran pun ada kata, jangan sesekali mendekati zina.

Bagi aku, lagi sesuai pendidikan seks ni untuk pasangan yang dah berkahwin yang nak tau camne nak buat anak. Cerita seks ke, video seks ke, cara buat seks ke semua tu memang patut dihapuskan.

Semua ni barat punya pasal la.

Ada sorang adik pompuan kawan aku ni, baru dalam darjah satu dan dua. Dia dah macam adik aku gak. Masa tu aku sekolah lagi.

Dia okay dan baik je. Sampai la satu masa tu, dia cerita kat aku, dia ada tengok satu cerita orang asli tu, buat 'tu'. Aku pun tanya la, apa benda yang 'tu'? Dia x tau nak terang.

Dia kata nak buat ngan aku. Aku pun tanya la buat apa? Dia terus buka seluar dan nak duduk atas aku. Dah la ada abang dia, mak bapak dia masa tu. Mak bapak dia pun malu. Tapi xleh nak salahkan diorang gak sebab diorang x sangka yang cerita orang asli tu ada adegan seks.

Aku fikir balik, biasa la. Budak-budak. Mesti la nak dapat apa yang dia nak.

Dari situ la, kesannya cerita lucah. Nak DIDIK lagi???? Seriously shit man. Aku memang x setuju langsung dengan Pendidikan Seks.

No comments: