Monday, April 11, 2011

diari 11 april 2011


Sungguh letih. Arrr. X sempat jawab semua. Haih. Agak gila sikit la soalan. Expect orang hafal semua. Aku lupa sikit. Harh....

Penat sungguh. Sempat cover separuh je. Jawab pun separuh ar jawabnya. Tapi itu pun ada beberapa yang lupa. Arrr. Harap lulus je. Sakit kepala.

Lusa lak exam. Aku rehat je la untuk malam ni. Penat woo.

Pagi tadi aku tengok citer 'i'm not single'. Aku sangka citer omputih, rupa-rupanya citer melayu. Overall, okay ar for me. Baru aku kenal sape Suri Lisa. Sebelum ni asyik dengar nama dia je. Kenal nama dia je sebab orang selalu sebut. Dalam movie tu baru kenal. Memang comel. Ada lagi satu awek tu, lawa gak. Mixed rasanya. Unik ciri-ciri fizikalnya.

Malam ni, rehat dan kedebuk. Esok baru study untuk exam lusa. Hurh. Ya tuhan, berikan la aku kekuatan. Penat la. :/

No comments: