Thursday, December 24, 2009

&ZAR Cafe


3 hari lalu, Nyunyu dah mati. 2 hari lalu, Bubu puLak dah mati. Air tandas koTor sangaT rasanya. Kesian ikan-ikan aku ni.

Sekarang sedAng tukar coUrse ke BioinformaTik. Tapi dekan sedAng cuTi nAk sahkan permohOnan. Dia cuti sampAi 29 hari buLan baru ada. Terpaksa la tUnggu sampai minggu depAn. BesTnya~~~ :)

Aku terpaksa exTend untuk tUkar course ni. However, aku happy sesangaT. Lagi la cepaT aku nAk capai cita-cita aku - jadi webmasTer dan gAme designer. Course Bioinformatik ni ada sUbjek web deveLpoment dan C++. Dan subjek-sUbjek dia adaLah cukUp unTuk aku amik masTer in IT. SememAngnya gembira sUngguh~~~~ :)

SemaLam baLik rUmah amik barAng masak kejAp. BoLeh la aku start masak-masAk and saving duiT makan dari sekArang. NanTi nak beLi muLtipurpOse cooker. BoLeh la aku gorEng sayur, nasi gorEng, sup, macam-mAcam. TinggaL tUnggu duiT eLaun masUk je nak beLi muLtipurpOse cooker tu. Peti sejUk dah ada. Aku shAre peti sejUk tu dengAn Shafuan. :)

Pagi tadi brEakfast kaT Pusaneka. Kat &ZAR Cafe and Bakery. Makan chicken pie dan beef pizza. Sedap~~ Dengan whiTe coffee. Aku sUka betuL makan sarApan kaT situ. Nice morning. ALamak. X sempaT nak taip lagi. Ada keLas nak gi. EdiT later...

9 comments:

Anonymous said...

owh tkar kOs ke??mnarik..dlu2 pn pnah blaje c++..sOnOk la jgk..huhu..k2 gud luck2...hehee

Anonymous said...

kt ats 2 org yg komen..hehe..lpe nk sign in...=)

gr@wn said...

ok~ :)

Hazieyati said...

ko tukar kos jowin?? Nape? Ala.. makin sket la bebudak biotek pengurusan...

gr@wn said...

Aku lebih minaT bioinfo.

Yankum3~ said...

ape??
nyunyu & bubu dh mati??
biar betol...
alaaa..syg nye

gr@wn said...

itu ar. Air tandas koTor sangaT rasanya. Atau banyAk sangaT kandUngan kLorin.

Yankum3~ said...

cian ikan 2...
huhuhu

gr@wn said...

itu ar. Xpe. Win2 beLi lagi nanTi.