Wednesday, December 22, 2010

Anjakan Paradigma




Okay. I know it sounds stupid. Sejak aku ada awek ni, banyak sangat perubahan yaNg berLaku atas diri aku. Perubahan aku ni, lebih baik. (muah. Love u so much my dear)

SebeLum ini, resuLt aku sentiasa merosot. BiLa coupLe je, pergh. Mendadak naik terus. Mungkin disebabkan dia la aku cuba buat yaNg terbaik. Dia la yaNg paLing aku sayang dan cinta. (lagi sekaLi. Muah. Love u, dear)

Okay. Cakap pasaL anjakan paradigma. Aku teLah mengaLami anjakan paradigma. Dua sem lepas, dapat 1.8 je. BiLa coupLe je sem lepas, poommmm.....resuLt sem lepas dapat 3.6. Terus naik dua kaLi ganda. Bagus juga ek. Ada nikmatnya bercoupLe ni. PeLbagai harapan dan janji yaNg ingin ditunaikan. (don't worry, my dear. Muah)

Eh eh, lupa lak aku. Mesti geLi oraNg lain nak baca. Em....yaNg terasa tu jangan saLah faham ya. Aku muah muah love tu, dituju kepada awek aku je. Aku sangat sayang dan cintakan dia. hehe.

Aku semakin sayangkan tuhan aku ni. Engkau teLah ketemukan aku dengAn oraNg yaNg sangat menyayangi aku. Engkau teLah mengizinkan hasiL usaha aku supaya lulus daLam peperiksaan dengAn baik. Terima kasih x terbaLas, ya tuhanku. Besar sungguh nikmat yaNg engkau turunkan pada aku ini. Sayang Engkau. Muah. Love u the most.

Satu per satu angan-angan yaNg seLaLu nampak mustahiL menjadi kenyataan. Now i beLieve more in possibiLities. Hmmmmmm......adakah aku akan berjaya menjadi kaya raya? Adakah aku akan berjaya membina keLuarga bahagia? Adakah aku akan berjaya menunaikan haji? Ya tuhanku, aku menantikan izin dan ketentuan Engkau satu per satu.

Okay. Nak study duLu. Muah. C u later, my littLe bLog. :)

No comments: