Saturday, December 11, 2010

Gonna Finish


Aduhh...cuti tinggaL seminggu je lagi. AKu beLum habis enjoy ni. Ish. Tengah best layan game, tengok movie semua. BeLum habis-habis ni. Satu bahasa programming pun beLum habis lagi. Haih.

Aku tengah syok. Main goreng-goreng hari-hari. Makan burger dan nugget. Makan aiskrim. Makan sushi. Fuhh.... tapi tinggaL seminggu je nak hidup penuh nikmat camni.

Rasa nak tidur je, tidur. Nak main game je, main game. Nak main gitar je, petik. Nak main rekoder je, tiup. Nak beLi vioLin. Nak beLi keyboard. Nak gak beLi drum...tapi tunggu biLa dah kerja kot. MahaL sangat.

Arrhhhh.....toLong gantikan aku beLajar boLeh x. Aku masih nak enjoy. Nak gi jaLan-jaLan tepi pantai. Nak gi berenang. Nak berkeLah, gi picnic. huuuuuu.

Duit punya pasaL, terpaksa aku tahan duLu. Haih. Kan best, kaLau bangun je dari tidur, duit kertas RM50 penuh je daLam beg dan aLmari. Fuhh...memang meLancong satu dunia. Sampai dunia lain pun xpe. Haha

AlhamduLillah resuLt okay. TerseLamat la aku daripada disingkirkan. Dah dua kot gagaL berturut-turut. Nasib baik resuLt kaLi ni gempak giLa terus. Tapi terkenang puLak zaman gempak duLu-duLu. X seronok. Sebaik-baiknya, diamkan je. ALL i can do, is smiLe. =)

du da du da dududu. Talala lala la. Pam pammmmmm....

Aku harap satu sem ni macam satu hari je. MaLas la nak layan keLas, assignment, exam semua tu. Haish. Harap masa cepat berLaLu.

No comments: