Thursday, December 30, 2010

diari 29hb 12-2010

Okay. I feeL like a totaL bunch of a lazy boy right now. Asyik rasa penat je. Bukannya buat apa pun. Duduk hadap komputer je kot.

SemaLam baLik rumah, pastu datang UKM baLik hari ni. Aduhai. BiLa JPA nak masuk ni. Tapi xpe duLu buat masa ni. huarh. JaduaL x terkawaL.

Awek kesayangan dah tidur. Em....baik aku cuba buat jaduaL harian. X suka ar tengok diri ni nampak macam sampah. Haih.

6.00am - bangun, soLat subuh. Mandi ar kaLau boLeh.

7.00am - baca la noveL ke, study ke.

8.00am - gi sarapan.

9.00am - 5.00pm - keLas. KaLau xde keLAs, gi la library. Jangan tidur. Tertidur semasa membaca di library xpe la gak. AsaLkan dah usaha.

5.00pm - 7.30pm - gi exercise. Joging ke. Tenis ke. Online sekejap. WeLL, onLine time ni je la. Bukannya ada apa pun. Facebook ke apa, dah xde apa sangat. Blog orang yang orang post pun, biasanya dua tiga je yang best-best nak baca. So, sikit je benda nak onLine ni ek. Em...tengok cerita time ni pun ok gak.

7.30pm - 9.00pm - mandi, makan, soLat. Bebaring dan baca quran pun okay gak.

9.00pm - 10.00pm - study.

10.00pm - 11.00pm - lepak bebaring ke, tengok cerita ke, onLine pun xpe kot.

11.00pm - 12.00am - study.

lepas 12.00am - lepak ar. OnLine ke, bebaring ke, tengok citer ke. WeLL. Anything.

Maknanya, study lebih kurang dua jam sehari. Cuba je la jaduaL cenggini. Lebih terkawaL dan bertamadun sikit.

Aku nak dapat dekan. Aku nak dapat dekan. Aku nak dapat dekan.

Aku kena kuat. Go go go.

No comments: