Friday, December 31, 2010

Review Azam




Zam zam, alakazam. Xde air zam zam pun aku nak berazam. Tadi baca bLog annyss kat mimichikiboomlala.blogspot.com. Dia cakap pasaL azam tahun baru.

WeLL. Aku memang dah awaL-awaL berazam nak dapat dekan. Dapat dekan sampai habis grad. Amin. Moga tuhan makbuLkan.

Eh eh, dah 3.15am. Adoi. Lewat dah. However, okay gak ar hari tadi. Dapat ikut jaduaL daLam....50%.

Nak gi kajang je, terserempak la dengan beberapa orang kawan. Borak sini, borak sana. Sampai kajang je, pening sini, pening sana. Ark. Pening.

Bestnya MaLaysia menang piaLa suzuki. PAstu nak tahun baru dah. Nak 2011 dah. Aku nak tua dah. Alamak.

Bestnya hari ni cuti. Fuh. Semakin banyak blog yang aktif update. Sedap je nak layan.

Okay. Cakap pasaL azam. Aku list down je ar azam aku. Dah makin tua ni. Kena cepat capai sesuatu. Aku kena hadapi hakikat sebenar. XLeh memain meLepak berfoya-foya sangat dah. I must do something.

1. Dekan. WeLL. Ni memang awaL-awaL lagi dah berhasrat.

2. More self-controlled. Aku kena lebih mahir membuat keputusan. Choose right one.

3. Responsible. Nak x nak, aku kena ambil tanggungjawab aku gak. Sebagai harapan mereka dan terpaksa. Sudah tiba generasi aku untuk ambiL aLih sikit-sikit. It's time to face. BOLeh puLak aku terima sekarang ni ek. Rasa lain betuL. Ini kot erti dewasa.

4. Go go go. Yeah. Go on with what i have planned.

Akhirnya. Ngantuk gak aku sekarang ni. Goodnight, my little bloggie. :)

2 comments:

Anonymous said...

amin tuk sume azam2 tu...insyaAllah sem ni dekan !

Sharinginfoz said...

yang penting semoga tahun 2011 lebih baik dari 2010